جـــــــــــــــــــــــــــــــ الـــــقـــمــــــر ـــــــــــــــــــــــــــــــــار
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

جـــــــــــــــــــــــــــــــ الـــــقـــمــــــر ـــــــــــــــــــــــــــــــــار

الرئيسيةالبوابة*أحدث الصورالتسجيلدخول

شويه نكت وفوازير

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ماتيلدا
عضو جديد

شويه نكت وفوازير Empty
مُساهمةموضوع: شويه نكت وفوازير   شويه نكت وفوازير Icon_minitimeالسبت أكتوبر 18, 2008 8:37 pm

واحد دخل مسجد وفى ايده سكينه وقال مين فيكوا مسلم محدش رد عليه الا واحد اشجع واحد فيهم قال انا قاله تعالى
خرج معاه قاله انا عاوزك تدبحلى خروف بس على الطريقه الاسلاميه قاله هدبحه بس شوف حد يسلخه قاله ماشى ز المهم الراجل دخل تانى المسجد والسكينه ماليانه دم مين فيكوا مسلم كلهم شوروا على الامام الامام قالهم
قالهم جرى ايه هوانا عشان صليت بيكوا ركعتين يبقى انا مسلم.... Exclamation Exclamation Exclamation

### يصلك باى قرابه خال ابن عمتك ؟؟؟ Question

واحد رايح يشترى عصفور من محل عصافير صاحب المحل انا عندى عصفور حلو اوى الراجل شافه الله جميل قاله لاا بص كمان لو رفعت رجله اليمين هيقول ياحمار ولو رفعت رجله الشمال هيقول ياخرونج الراجل قاله طيب لو رفعت الاتنين العصفور : هقع ياابن الكلب........... bounce

##ليه القرش بيخاف من فودافون؟؟؟

##من هو اقدم حيوان فى العالم؟؟؟

##واحد كسلاان مووووت مابيتحركش من مكانه كل ماصاحبه يقابله يقوله ايه لسه ماشتغلتش يقوله لاا لسه
المهم جه يوم قاله قولى مبروووك انا اشتغلت قاله فين
قاله بقعد عالورق فى المطبعه عشان مايطيرش........ No

واحد ندل مووت بعد ماحبيبته كفرت سيئاته علشان تشوفه اخيرا خرجت معاه!!!!! راح قال لبوها...... affraid

واحد واطى بيموت بيوصى عياله يا ولااد لاازم تعيشوا واطيين اندال زيى اوعى تعملوا ابدا حرجه جدعنه فى حياتكوا !!!!!!!!!!! شدوا جهاز التنفس بتاع ابوهم.......

يارب الحاجات تكون عجبتكوا هستنى ردودكوا
????
زائر
Anonymous

شويه نكت وفوازير Empty
مُساهمةموضوع: رد: شويه نكت وفوازير   شويه نكت وفوازير Icon_minitimeالأحد أكتوبر 19, 2008 12:25 am

شكرا اخي على هاتة النكت الجميلة الله يعطيك العافية ننتظر جديدك
[
عصام
المدير العام
المدير العام
عصام

شويه نكت وفوازير Empty
مُساهمةموضوع: رد: شويه نكت وفوازير   شويه نكت وفوازير Icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 21, 2008 5:59 pm

شويه نكت وفوازير 6b801d10

شويه نكت وفوازير 6b801d10

جميل

مستنى الجديد
https://nshaat.yoo7.com
امين
مشرف
امين

شويه نكت وفوازير Empty
مُساهمةموضوع: رد: شويه نكت وفوازير   شويه نكت وفوازير Icon_minitimeالخميس أكتوبر 23, 2008 11:20 am

والله كتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــير رائعة ننتضر المزيد
كوثر
مشرفه
مشرفه
كوثر

شويه نكت وفوازير Empty
مُساهمةموضوع: رد: شويه نكت وفوازير   شويه نكت وفوازير Icon_minitimeالخميس أكتوبر 23, 2008 1:38 pm

و الله مضحكة خاصة نكتة العصفور Very Happy lol!
M-a-r-a-d-o-n-a
مشرف مميز
مشرف مميز
M-a-r-a-d-o-n-a

شويه نكت وفوازير Empty
مُساهمةموضوع: رد: شويه نكت وفوازير   شويه نكت وفوازير Icon_minitimeالجمعة أكتوبر 24, 2008 7:47 pm

ههههههههههههههههههههه و الله انتى عسلللللللللللللل تموت من الضحك
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
http://WwW.MyEgY.CoM

شويه نكت وفوازير
صفحة 1 من اصل 1